Assalamualaikum..

"Terima kasih kerana melawati laman rasmi saya. semoga ape yang ade dapat di kongsi bersama. Mahu pun pelajaran atau pengalaman.. Semoga kita sentiasa di rahmati.. Amin.."

Monday, November 2, 2009

Tentang KAMU..!

aku mempunyai seorang kawan bernama KAMU
setiap apa yang aku lakukan, pasti KAMU tau
ape sje rahsia ku, KAMU tahu
KAMU.. kau lah insan setia,
Setia bersama siapa? Yang nie hanya aku yang tau..
Sebab ape? Aku penyimpan cop mohor besar rahsia2 KAMU..
itukah title ku di sisi KAMU? jawapan nyer tidak
kerana apa? kerana ade insan lain yg lebih KAMU sayangi..
Siapa? hahaha... bukan aku sje tau.. ramai dah tau..

KAMU... kenapa diri mu begitu layu sejak 2 menjak nie..
KAMU merindui seseorg? kn aku ade...
tapi ape yg KAMU balas.. "SENDU DIHATIMU RINDU DIJIWAKU..."
pada siapa? KAMU membalas "pada KAMU.."
aku bertanya, "pada ku?"..
"tidak...pada KAMU"
aku kehairanan lalu menggaru kepala yg tidak gatal..
"KAMU rindu pada KAMU?.."
KAMU mengangguk...
ape pn yang KAMU lakukan, hanya KAMU yang lebih mengerti...

SIAPA KAMU? pasti kamu tertanya2...
kenapa mesti tertanya kerana jawapan di depan mata...
KAMU adalah KAMU... Hanya KAMU yang mengerti siapa diri KAMU..
mengertilah wahai KAMU..
KAMU adalah KAMU...


Sengaja ku tulis sementara menunggu kebosanan m'baca Trust Law (tak bace pn, online je dari pagi)... hayati laaaaa.....!!!!
ketika ini aku bersama KAMU... hehe 11.50 pg

No comments:

Post a Comment